קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

ביצים קלות בנדיקט

ביצים קלות בנדיקט
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני ארוחת בוקר, אז נסו ביצים קלות בנדיקט. מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו מאפינס, חרדל טחון, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 32%, וזה די רע. מתכונים דומים: ביצים בנדיקט אור, ביצים קלות בנדיקט, ו ביצים בנדיקט ביצים.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה מצופה בתרסיס בישול, בייקון חום משני הצדדים; הסר ושמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מקום 2-3 ב. של מים במחבת גדולה עם דפנות גבוהות. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים בעדינות. שוברים ביצים קרות, אחת אחת, לכוס פודינג או צלוחית; מחזיקים את הכוס קרוב לפני המים, מחליקים כל ביצה למים. מבשלים, ללא כיסוי, עד שהלבנים מתייצבים לחלוטין והחלמונים מתחילים להסמיך אך אינם קשים, כ -4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
מיםמים
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בינתיים, בסיר קטן, שלבו את הקמח, המלח, החרדל והקאיין. מערבבים בהדרגה חלב וחלב מתאדה עד לקבלת תערובת חלקה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מסירים מהאש.
5
מערבבים כמות קטנה של רוטב לתוך חלמון ביצה; להחזיר את כל המחבת, תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה זילופים בטעם חמאה ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכריותסוכריות
חמאהחמאה
7
בעזרת כף מחוררת מרימים כל ביצה מהמים. מעל כל חצי מאפין פרוסת בייקון, ביצה ו -2 כפות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
רוטברוטב
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
8
מגישים מיד.

יין מומלץ: שרדונה, קאווה

ביצים בנדיקט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה וקאווה. יין מבעבע - עם שלנו ללא מיץ תפוזים - הוא בחירה ברורה לביצים. עם זאת, עם רוטב הולנדייז חמאתי, תוכלו לבחור ביין לבן מלא יותר כמו שרדונה. אתה יכול לנסות את בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, מאייר לימון ומנגו. התערובת של שני מגרשי השרדונה מוסיפה גם איכויות קדימה של פירות וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור מתמשך ארוך.