קושימומחה
מוכן ב11 שעות
מנות7
ציון בריאות23
מגזין

בישול איטי אסיה משך כריך חזיר או Banh Mi

בישול איטי אסיה משך כריך חזיר או Banh Mi
המתכון איטי סיר אסיה משך כריך חזיר או Banh Mi יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך על 11 שעות. מתכון זה מספק 7 מנות. עם 403 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 29 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו צנון דייקון, מרק עוף, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו בישול איטי אסיה משך חזיר, בישול איטי בסגנון אסייתי משך חזיר, ו בישול איטי אסיה משך טאקו חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לבשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec העילית La Celian עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
סיליה עלית מלבק
סיליה עלית מלבק
ניחוחות מורכבים שבהם בולט הפרי האדום והעסיסי, עם תרומה פרחונית אלגנטית ועשבי תיבול טריים.ההזדקנות באלון השיגה ביין זה שילוב מעודן השורר את הפרי. בפה יש כניסה מחמירה ואורך גדול. בפה, הטאנינים רכים ומשיי. אידיאלי לשתות עם לוח גבינת עיזים, מכיל חיסון קלוי, humita, ירקות קלויים, אגסים בהפחתת Malbec.