קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

בישול איטי עוף חמאה הודי

בישול איטי עוף חמאה הודי
המתכון ההודי חמאה עוף איטי לבשל יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 8 שעות ו-10 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 772 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 55 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא חמאה, מיץ לימון, ירכיים עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-61 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. מתכונים דומים: בישול איטי עוף חמאה הודי עם כרובית, עדשים מתובל הודי עם מתכון בישול עוף איטי, ו סיר לחץ עוף חמאה הודי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ז ' ול טיילור גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.