קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בלונדינית בראוניז השני

בלונדינית בראוניז השני
אם אתה רוצה להוסיף עוד אמריקאי מתכונים לקופסת המתכונים שלך, בראוניז בלונדיני השני עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה משמש 24. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 233 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. 51 איש מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו קינוח. מתכון זה מכלמתכונים דורש אבקת אפייה, אגוזי מלך, קמח וביצים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון בלונדינית בראוניז, לא כל כך בלונדינית בראוניז, ו בלונדינית בראוניז.

הוראות

1
ממיסים חמאה או מרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
2
מוסיפים סוכר ומערבבים היטב. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
3
מוסיפים ביצים וניל, מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
4
מוסיפים את שאר המרכיבים למעט השוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
5
מכניסים לתבנית משומנת בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מפזרים שוקולד צ ' יפס ואופים בחום של 350 מעלות צלזיוס (180 מעלות צלזיוס) למשך 20 עד 25 דקות. מצננים וחותכים לסורגים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לבראוניז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.