קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בלונדינית בראוניז השני

בלונדינית בראוניז השני
בראוניז בלונדיני השני הוא קינוח אמריקאי. מתכון זה משמש 24. מנה אחת מכילה 201 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתייה, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 12%, וזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון בלונדינית בראוניז, לא כל כך בלונדינית בראוניז, ו בלונדינית בראוניז.

הוראות

1
ממיסים חמאה או מרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
2
מוסיפים סוכר ומערבבים היטב. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
3
מוסיפים ביצים וניל, מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
4
מוסיפים את שאר המרכיבים למעט השוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
5
מכניסים לתבנית משומנת בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מפזרים שוקולד צ ' יפס ואופים בחום של 350 מעלות צלזיוס (180 מעלות צלזיוס) למשך 20 עד 25 דקות. מצננים וחותכים לסורגים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לבראוניז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "