קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

בסגנון באפלו בגריל חזה עוף בגריל עם רוטב גבינה כחול וג'יקמה וסלט אבטיח

בסגנון באפלו בגריל חזה עוף בגריל עם רוטב גבינה כחול וג'יקמה וסלט אבטיח
בסגנון באפלו חזה עוף בגריל צרפתי לחתוך עם רוטב גבינה כחול Jicaman וסלט אבטיח יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 951 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 68 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם אבקת צ'ילי אנצ' ו, jicama, דבש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, 82 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. עם כפית ציון של 94% המנה הזאת מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : בסגנון באפלו בגריל חזה עוף בגריל עם רוטב גבינה כחול Jicaman וסלט אבטיח, חזה עוף בסגנון באפלו w / רוטב גבינה Bleu, ו סלט עוף בגריל קל עם רוטב גבינה כחולה שמנת.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את הגריל עד בינוני; ודא הגריל מוכן לבישול על חום עקיף. ממיסים חמאה בסיר בינוני על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא את 2 כפות אבקת אנצ ' ו וחום במשך 10 שניות. מערבבים ברוטב חם ודבש ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר כ 1/4 כוס לקישוט, ולשמור על שתי המנות חמות.
6
מתבלים כל צד של חזה העוף עם 1 כפית כל אבקת אנצ ' ו, וכמון, והמלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
טפטוף שמן קנולה על שני הצדדים. גריל העור בצד למטה על חום בינוני, חשוף, עד העור הוא חרוך יפה.
מרכיבים שתצטרך
8
הפוך את העוף, נע אותו לחום עקיף, ולהתחכך עם כמות טובה של זיגוג רוטב חם. לכסות ולבשל, צחצוח מדי פעם עם רוטב, עד מבושל דרך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מקציפים יחד את השמנת הכבדה וקרם פרש בקערה בינונית. מערבבים את הפטרוזיליה והגבינה הכחולה ומתבלים במלח ופלפל. כאשר העוף נעשה, להסיר מן הגריל רוטב גבינה כחולה כפית על כל חתיכה.
מרכיבים שתצטרך
10
טפטוף זיגוג שמור 1/4 כוס מעל ומקשטים עם עלי פטרוזיליה שלמים.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים עם Jicama וסלט אבטיח.
מרכיבים שתצטרך
12
להקציף יחד מיצים, דבש, פלפל ומלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את jicama, אבטיח ונענע וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

8(יכול להיות או להרחיק)רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה כחולה מתפוררת (מומלץ: Cabrales)גבינה כחולה מתפוררת (מומלץ: Cabrales)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה4חזה עוף בחיתוך צרפתיחזה עוף בחיתוך צרפתי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם פרשקרם פרש2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2(חוֹרֶף)כמון טחון (8 כפיות)כמון טחון (8 כפיות)11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חריף (מומלץ: פרנק)רוטב חריף (מומלץ: פרנק)1jicama, לחתוך לחתיכות matchstickjicama, לחתוך לחתיכות matchstick4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרי, בתוספת 1 גרידת כפיתמיץ ליים טרי, בתוספת 1 גרידת כפית796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרועים בערך עלי נענע טרייםקרועים בערך עלי נענע טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרי, בתוספת 1 גרידת כפיתמיץ תפוזים טרי, בתוספת 1 גרידת כפית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה, בתוספת כמה עלים שלמים לקישוטפטרוזיליה קצוצה, בתוספת כמה עלים שלמים לקישוט4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1stickחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבטיח בגושים 2 אינץאבטיח בגושים 2 אינץ