קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

בקלה שחור מזוגג סויה הדרים

בקלה שחור מזוגג סויה הדרים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל Codle שחור מזוגג הדר. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 171 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך מלח גס, מלח גס ופלפל, עלי נענע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו עוף מזוגג סויה זנגביל דביק, חזיר מזוגג הדר, ו גיליון פאן צ'ילי סיד בקלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות. לרסס צלחת אפייה עם ספריי בישול. דגים העונה עם מלח ופלפל ומניחים בצלחת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.