קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

בקלה שחור עם מרק שומר ופנצנלה צדפות מעושנות

בקלה שחור עם מרק שומר ופנצנלה צדפות מעושנות
בקלה שחורה עם מרק שומר ופנצנלה צדפות מעושנות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 515 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 33 גרם שומן. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. גשו לסופר וקנו טימין, שאלוט, בקלה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 49% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: בקלה שחור עם מרק שומר ופנצנלה צדפות מעושנות, מרק שרימפס-מעושן-צדפות, ו ארוחות ערב פשוטות: דגים ומרק צדפות מעושנות.

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול בחום בינוני-נמוך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
2
מוסיפים שומר, תפוחי אדמה, בצל וכרישה. כיסוי ומבשלים untilvegetables הם רק במכרז אבל לא חום, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
כרישהכרישה
3
מוסיפים קמח, עלי דפנה, קורנית; מערבבים 1 דקה. מערבבים במיץ צדפות, שמנת וחלב. מבשלים עד chowstrickens מעט טעמים תערובת, על 10minutes.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מיץ צדפותמיץ צדפות
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
חלבחלב
4
מערבבים בקליפת לימון; העונה לטעםעםעם מלח ופלפל. לעשות קדימה: יכול bemade 1 יום קדימה. מגניב 30 דקות; coverand לקרר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קליפת לימוןקליפת לימון
1
לזרוק סלרי, שאלוט, פטרוזיליה, 1 1/2 כפיות מיץ לימון, קליפת לימון, וצדפות מעושנות במדיום. תערובת סלרי העונה-שאלוט לטעםעםעם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
קליפת לימוןקליפת לימון
צדפותצדפות
פטרוזיליהפטרוזיליה
שאלותשאלות
סלריסלרי
2
שלב 3 כפות חמאה, טימין, ו 3 כפיות מיץ לימון smallsaucepan.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
טימיןטימין
3
לטאטא על אש נמוכה עד חמאה ומבשלים רוטב; עונה עם מלח ופלפל צרוד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
הסר מהחום.להמיס 2 כפות חמאה nonstickskillet גדול מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
5
מפזרים דגים עם מלח ופלפל צרוד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגיםדגים
6
להוסיף דגים, עור sidedown, למחבת. מבשלים עד העור הוא crispand דגים הוא פשוט אטום במרכז, drizzlinglemon-חמאה רוטב נגמר, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
לחמם מחדש מרק על אש נמוכה; להשליך עלי מפרץ. לחלק מרק דגים בין 4 קערות רדודות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
צ אודרצ אודר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מקום דגים, צד עור למטה, במרכז מרק דגים. מערבבים panko לתוך סלרי-shallotmixture; כפית על דגים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
צ אודרצ אודר
סלריסלרי
פאנקו.פאנקו.
דגיםדגים
9
* זמין בסעיף מזונות אסיה שלכמה סופרמרקטים ובשווקים אסיאתיים.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®2smalls3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4פילהפילה בקלה שחור עם עורפילה בקלה שחור עם עור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס כשרמלח גס כשר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-inch קוביות נורה שומר טרי1/4-inch קוביות נורה שומר טרי2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה קצוצה דק (חלקים לבנים וחיוורים ירוקים בלבד)כרישה קצוצה דק (חלקים לבנים וחיוורים ירוקים בלבד)5(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרי, מחולקמיץ לימון טרי, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגורד דקקליפת לימון מגורד דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות משומר מעושנות טחוןצדפות משומר מעושנות טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפאנקו (פירורי לחם יפניים), * קלויפאנקו (פירורי לחם יפניים), * קלוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלות קצוצות דקשאלות קצוצות דק5(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, מחולקתחמאה לא מלוחה, מחולקת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-לקוביות 1/3 אינץ ' קלופים תפוח אדמה זהב יוקון1/4-לקוביות 1/3 אינץ ' קלופים תפוח אדמה זהב יוקון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.