קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 13 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

בקר עם שעועית סינית ארוכה

בקר עם שעועית סינית ארוכה
בשר בקר עם שעועית סינית ארוכה יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 599 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה משער SF יש 1 אוהדים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך רוטב סויה, חומץ בלסמי, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-13 דקות. נסו שעועית סינית מזוגגת ארוכה (או שעועית ירוקה), שעועית סינית ארוכה כבושה, ו שעועית סינית ארוכה עם קשיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.