קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ברביקיו ג'ק עוף

ברביקיו ג'ק עוף
ברביקיו ג'ק עוף לוקח מסביב 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 395 קלוריות, 42 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. אם יש לכם רוטב ברביקיו, גבינת פלפל ג'ק, חצאי חזה עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. הציון הזה די טוב. כנפי עוף אפויות ברביקיו דבש של ג'ק דניאל, ג'ק דניאלס דבש ויסקי ברביקיו רוטב בשר בקר, בשר חזיר, עוף ושרימפס, ו בייקון ג'ק עוף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בזהירות לחתוך כיס בכל חצי חזה עוף. ממלאים בגבינה; מאובטח עם שיפודי עץ מתכתיים או ספוגים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
2
גריל עוף, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מהחום במשך 6-8 דקות בכל צד או מדחום קורא 165 ניתוק, צולה לעתים קרובות עם רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוז הם בחירה מצוינת למנגל. רוז המוגן מרענן בטמפרטורות חמות ומשלים רטבים ושפשופים מתוקים ומתובלים. זינפנדל היא בחירת יין אדום קלאסי למנגל, במיוחד עבור צלעות חזיר וחזה בקר. קלינקר בריק מריסה כרם גפן ישן זינפנדל עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 33 דולר לבקבוק.
קלינקר בריק מריסה כרם גפן ישן זינפנדל
קלינקר בריק מריסה כרם גפן ישן זינפנדל
הגפן העתיקה של מריסה זינפנדל מיוצרת מגוש כרם יחיד בן 87. בציר זה מראה ניחוחות בהירים של פירות יער, וניל ותבלינים. טעמים של דובדבן שחור, ברי שחור, הל ופלפל עטופים במבנה של טאנינים גמישים ... מזמינים אתכם ללגימה אחת נוספת!