קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

בריא חלפיניו פופר להפיץ

בריא חלפיניו פופר להפיץ
בריא חלפיניו פופר התפשטות עשוי להיות רק את תבלין אתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 422 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הביא לך את כולםמתכונים. 15 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם כוסברה, מיונז, פלפלי ג'לפנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וידידותי לפודמפה דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 13 דקות. מתכונים דומים: חלפיניו פופר להפיץ, גבינה מכוסה, בייקון עטוף המבורגרים פופר חלפיניו עם מיונז חלפיניו קלוי, ו חלפיניו פופר לטבול.

הוראות

1
מערבבים גבינת שמנת ומיונז בקערה גדולה עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה צ 'ילי ירוק, פלפלי ג' לפנו וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיונזמיונז
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים תערובת לכלי הגשה בטוח למיקרוגל ומפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מיקרוגל גבוה עד חם, כ -3 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פואמה קוואן יבש במיוחד. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פואמה קאווה יבש במיוחד
פואמה קאווה יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, גיר ופרחי אביב, וטעמי פרי טריים וחריפים בפה עם שמץ של מתיקות המאוזנת היטב בחומציות.אפריטיף נהדר, יין זה משתלב גם עם מנות ראשונות וטארטות מלוחות.