קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

ברים קסומים

ברים קסומים
ברים קסם יכול להיות מתכון טוב להרחיב את הרפרטואר הר ד ' אובר שלך. מתכון זה מכין 24 מנות עם 507 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. גשו לסופר וקנו ביצים, סוכר מגורען, אבקת אספרסו מיידית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 15%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: דלעת קסם בראוני ברים עם דלעת קסם ציפוי, ברים קסומים, ו ברים קסומים.

הוראות

1
מקם מתלה בשליש התחתון של התנור ומחמם את התנור ל -350 מעלות צלזיוס.ריססו שני כלי אפייה מזכוכית או קרמיקה בגודל 13 על 9 אינץ ' בתרסיס בישול. מרפדים כל מנה בפיסת נייר קלף בגודל 15 אינץ', ומאפשרים לעודף לתלות את הדפנות. ריססו את הקלף בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
2
לשכבת הבראוניז: בקערה גדולה מערבבים יחד את תערובת הבראוניז, שמן צמחי, 1/4 כוס מים, אבקת אספרסו וביצים. באמצעות מערבל יד, היכו במשך 1 דקה על מהירות בינונית.
מרכיבים שתצטרך
אספרסו מיידיאספרסו מיידי
שמן צמחישמן צמחי
תערובת בראוניתערובת בראוני
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
יוצקים את הבלילה לאחת המחבתות המוכנות.
4
מפזרים את הקוקוס ואופים עד שקיסם המוחדר כ -1 אינץ ' מקצה תבנית האפייה יוצא נקי, 25 עד 27 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
מעבירים את המחבת לרשת כדי להתקרר במשך שעה 1.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
6
בעזרת נייר הקלף העודף כידיות, הרם את שכבת הבראוניז מהתבנית. הפעל מרית דקה מתחת כדי לשחרר אותה מנייר הקלף. שמור על התנור.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מריתמרית
תנורתנור
מחבתמחבת
7
לשכבת העוגיות: בקערה בינונית מקציפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתיה והמלח. במיקסר מעמד המצויד בתוסף משוט מקציפים את החמאה והסוכרים בקערה גדולה עד שהם תפוחים. מקציפים פנימה את הווניל והביצה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ונילוניל
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מוסיפים את תערובת הקמח ומקציפים עד שנוצר בצק. מערבבים פנימה את השוקולד צ ' יפס. בעזרת האצבעות, לחץ את הבצק באופן שווה לתחתית תבנית האפייה המוכנה השנייה והשאיר גבול בגודל 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
אופים עד להזהבה בהירה, 14 עד 16 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מעבירים את התבנית לרשת להתקררות למשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
11
מפזרים את האגוזים מעל הקרום.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
קרוםקרום
12
לקרמל: בסיר בינוני וכבד, שלבו את סוכריות הקרמל, 2 כפות מים ווניל על אש בינונית-נמוכה. מבשלים תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שהסוכריות נמסות והתערובת חלקה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
ממתקיםממתקים
ונילוניל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
13
יוצקים את הקרמל באופן שווה על שכבת העוגיות. עובדים במהירות, מניחים את שכבת הבראוניז על גבי הקרמל. לחץ בעדינות את שכבת הבראוניז לקרמל. מקררים במשך שעה 1 עד קרמל יש להגדיר. אפשר לשכבות להגיע לטמפרטורת החדר, בערך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
עוגיותעוגיות
14
חותכים ל -24 סורגים ומאחסנים אטומים בכלי פלסטיק.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים595אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת בראוני box, כגון דאנקן היינס Chewy פאדג'תערובת בראוני box, כגון דאנקן היינס Chewy פאדג'808אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכריות קרמל רכות (כ -90 קרמל), כגון קראפט קלאסיסוכריות קרמל רכות (כ -90 קרמל), כגון קראפט קלאסי24ריבס, קצוץ טרי או קפואקרמל, לא עטוףקרמל, לא עטוף1גדולביצה, בטמפרטורת החדרביצה, בטמפרטורת החדר3largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)אבקת אספרסו מיידיתאבקת אספרסו מיידית1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז0(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר ממותקקוקוס מגורר ממותק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקל חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ', בטמפרטורת החדרמקל חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ', בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים