קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות39
מגזין

בשר חזיר קארי על אטריות

בשר חזיר קארי על אטריות
המתכון בשר חזיר על אטריות מוכן תוך כ 40 דקות,. והוא בהחלט סופר חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל הודי. במנה עיקרית זו יש 1112 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 81 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. גשו לסופר וקנו סוכר חום, אטריות הוקיין, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. מתכונים דומים: קארי תאילנדי & אטריות שומשום חזיר, אטריות בוטנים קארי אדום, ו אטריות מתובלות בקארי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Nikolaihof Hefeabzug גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
# 65 Wine Spectator Top 100 של 2012בציר זה 2011 הוא מפורט במיוחד נמרץ ואתה נראה לטעום כל חלוק וכל לי. אור אבל ארוך, כמו מי מעיין או יין לבן גבוה ההר, עם פוטנציאל ההזדקנות הגדול.