קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות40
מגזין

בשר מבושל עם יין ארומטי

בשר מבושל עם יין ארומטי
בשר בקר ארומטי בטעם יין עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 67 גר' של חלבון, 46 גרם של שומן, וסך הכל 722 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. גשו לסופר וקנו בצלים, שאלוט, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: בקר מטוגן ביין אדום, בקר מטוגן ביין אדום, ו יין אדום-חזה בקר מטוגן.

הוראות

1
מחממים התנור ל 30
2
בתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול, ממיסים את החמאה בשמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבשר בקבוצות וחומים אותו על חום גבוה בינוני, על 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים את הבשר כפי שהוא משחימים למגש ומיד מתבלים אותו בנדיבות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף 1/2 כוס היין לתבשיל והשתמש במרית מתכת כדי לגרד את כל חתיכות השחמה מלמטה. להחזיר את כל הבשר לתבשיל ולהוסיף את שאלוט, גזר, בצל, צרור עשבי תיבול, אניס כוכב, פלפל ויין שנותר. מכסים בנייר שעווה חמאה ומכסה ומביאים את היין לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את התבשיל לתנור ומטגנים את הבשר במשך כ -3 שעות, או עד רך מאוד.
מרכיבים שתצטרך
7
מוציאים מהתנור ומעבירים את הבשר למגש. מסננים את מיצי הבישול, לחיצה על המוצקים; להשליך את המוצקים.
מרכיבים שתצטרך
8
לשטוף את התבשיל ולהחזיר את מיצי הבישול אליו. דלג על השומן. מבשלים את מיצי הבישול מעל חום גבוה בינוני עד מופחת על ידי כשליש, על 10 דקות. להחזיר את הבשר לתבשיל ומבשלים על אש נמוכה עד מחומם דרך, על 10 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים את הבשר עם מיצי הבישול בצלחות מעוטרות.
מרכיבים שתצטרך