קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות14
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

ג'ונסונוויל איטלקי נקניק מלית

ג'ונסונוויל איטלקי נקניק מלית
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מנות ראשונות, אז לתת ג'ונסונוויל. והוא מתאים להגשה ל 14 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 13 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל של 236 קלוריות. 3 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. חג ההודיה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 35 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לך בזיליקום, שפשף מרווה, פלפל, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. הציון הזה מוצק. נסו ג'ונסונוויל נקניק איטלקי ריגטוני, ג'ונסונוויל / לזניה נקניקייה איטלקית, ו ג'ונסונוויל עוף מעושן נקניק איטלקי וברוקולי ריגטוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מפוררים ומבשלים נקניק על אש בינונית עד שכבר לא ורוד ומשחים קלות; מסננים ומניחים בצד. באותה מחבת ממיסים חמאה ומקפיצים סלרי, בצל, פלפל ירוק ושום עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
נקניקנקניק
חמאהחמאה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בקערה גדולה שלבו מלית לחם, נקניק, ירקות, גבינת פרמזן, זיתים ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
תיבולתיבול
ירקירק
מילוימילוי
נקניקנקניק
זיתיםזיתים
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב מרק וביצים; מוסיפים לתערובת הלחם, מערבבים בעדינות לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
מרקמרק
ביצהביצה
4
מעבירים לתבנית אפייה של 3 ליטר חמאה. מכסים ואופים בחום של 325 מעלות צלזיוס למשך 60 דקות. חושפים ואופים 10 דקות יותר או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
מגישים.

מרכיבים

64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים פרוסים, מנוקזיםזיתים שחורים פרוסים, מנוקזים3בצל צהוב בינוני, קצוץמלית לחם יבש לא מלוחמלית לחם יבש לא מלוח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2ביצים, מכותביצים, מכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,מרווה משופשפתמרווה משופשפת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)560אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת ג'ונסונוויל עדין נקניק איטלקי קישורים, תרמילים הוסרוחבילת ג'ונסונוויל עדין נקניק איטלקי קישורים, תרמילים הוסרו