קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

גאמבו ג'ו

גאמבו ג'ו
מרק גמביה ג'ו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 42 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 564 קלוריות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם מרק עוף גמבו, catsup, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מרק עגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות מרק עגבניות עם חמאה מוקה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes), ו מרק גמביה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Granbazan Etiquetan Ambar Albarino. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
צבע זהוב חיוור, עם רפלקסים מבריקים של לימון לכיוון הקצה. מורכבות חוש הריח הגדולה, המשקפת בבירור את המאפיינים הזניים עם ניחוחות של פירות טריים זרע, אננס, תפוח ירוק, לימון ובננה. Mouthfilling עם חומציות פריך. טעם לוואי אלגנטי, מאוזן ונעים.