קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

גבינת גאודה מעושנת

גבינת גאודה מעושנת
צריך ללא גלוטן ארוחת בוקר צמחונית? גבינת גאודה מעושנת יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 344 קלוריות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. גשו לסופר וקנו חלב, גבינת גאודה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: ווילד ווסט ביף טיפים עם גבינת גאודה מעושנת, צ'יפוטלה מייפל צלוי צלעות חזיר על גריסים גבינת גאודה מעושנת, ו צ'יפוטלה מייפל צלוי צלעות חזיר על גריסים גבינת גאודה מעושנת.

הוראות

1
מביאים מרק עוף, חלב, מלח ופלפל לרתיחה בסיר בינוני על חום בינוני-גבוה; בהדרגה לטאטא שיבולת שועל. לכסות, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, לטאטא מדי פעם, 5 דקות או עד מעובה. מערבבים גבינה וחמאה עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
* ניתן להחליף מים.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
הערה: בדקנו עם גבינת גאודה מעושנת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת גאודה מעושנתגבינת גאודה מעושנת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.