קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

גלגלי מנטה

גלגלי מנטה
מנטה גלגלי רוח הוא לקטו אובו צמחוני הר ד ' אובר. מנה אחת מכילה 58 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 48. 1083 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו תמצית מנטה, צבעי מאכל נוזליים, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני בלתי ניתן לשיפור של 9%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: גלגלי מנטה, גלגלי מנטה שוקולד, ו מנטה אורז קריספי גלגלי רוח.

הוראות

1
בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר. מקציפים חלמון ביצה וניל.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מחלקים בצק לשניים; מוסיפים תמצית וצבעי מאכל אדומים למנה אחת.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלץחלץ
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
על משטח עבודה מרדדים כל מנת בצק בין נייר שעווה ל -16 אינץ'. איקס 10-ב. מלבן.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
הסר נייר שעווה.
5
מקום מלבן אדום מעל מלבן רגיל; להפשיל בחוזקה בסגנון ג ' לי רול, החל בצד ארוך. עוטפים בניילון. מכניסים למקרר למשך הלילה או עד לקבלת יציבות.
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
6
פורשים את הבצק וחותכים ל-1/4 אינץ'. פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
7
מקום 2 ב. בנפרד על ניירות אפייה משומנים קלות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 12-14 דקות או עד להתייצבות. מצננים 2 דקות לפני שמוציאים למתלים לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.