קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת דובדבן

גלידת דובדבן
גלידת דובדבן היא ללא גלוטן וצמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 398 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. זה עובד טוב כמו קינוח זול. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לך חלב רזה, שמנת כבדה, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך גדול כף ציון של 23%. נסו עוגיות תות וגלידת שמנת, גלידת אבוקדו, ו גלידת אבוקדו (ללא נטישה) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קינוח בתפריט? נסה להתאים עם שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
סולרה קרם שרי
סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.