קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות2
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת וניל אני

גלידת וניל אני
גלידה ונילן אני ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני קינוח. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 16 גרם חלבון, 94 גרם שומן, ובסך הכל 1341 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לך חלב, שמנת כבדה, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 34 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 5 דקות. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. גלידת ונילן (בתוספת קינוח גלידת קפה וונילן), וניל סוכר עוגיות בצק גלידה וגלידה יצרנית בגידה, ו עוגת גלידת וניל שוקולד קלה (עם כריכי גלידה) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר בינוני על אש נמוכה מערבבים יחד סוכר, חלב וביצים. מבשלים תוך ערבוב מתמשך עד שהתערובת מסמיכה מספיק כדי לצפות את גב כף המתכת, 10 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש ומניחים להתקרר.
3
בקערה בינונית מקציפים שמנת עם מערבל חשמלי עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים במיץ וניל ולימון, ומקציפים עד שנוצרות פסגות בינוניות-נוקשות. מקפלים קצפת לתוך פודינג מקורר. מצננים במקרר 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
מיץ לימוןמיץ לימון
פודינגפודינג
ונילוניל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
מערבבים תערובת צוננת לשילוב מחדש, ומקפיאים במכונת הגלידה על פי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

גלידת ונילן בתפריט? נסה להתאים עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "