קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 55 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

גלידת צימוקים רום קלה

גלידת צימוקים רום קלה
גלידת רום צימוקים קלה היא ללא גלוטן וללא לקטוז ומספק כ 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 52 גרם של שומן, וסך הכל 1103 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-55 דקות. לך לחנות ותביא רום, אגוז מוסקט טחון, צימוקים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. . וזה די טוב. נסו עוגיות תות וגלידת שמנת, גלידת אבוקדו, ו איך להכין גלידה ללא נטישה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הצימוקים בקערה קטנה, יוצקים על הרום, מכסים בניילון נצמד, ומאפשרים לצימוקים לתלול בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
עוטףעוטף
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
2
למחרת, להסיר גלידה מן המקפיא ולאפשר לעמוד בטמפרטורת החדר עד הגלידה הוא התרכך אבל לא נמס, על 15 דקות. סקופ את הגלידה לקערה גדולה, ומערבבים בצימוקים ספוגי רום, כל רום נוסף בקערה, ואגוז מוסקט עד הגלידה מעורבב היטב. הרום ירכך את הגלידה ויקל על הערבוב.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
צימוקיםצימוקים
מוסקטמוסקט
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לארוז את הגלידה בטעם בחזרה לתוך הקרטון להקפיא עד הצורך, לפחות 1/2 שעה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.