קושיבינוני
מוכן ב29 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

דג אמנון מטוגן במחבת עם רוטב טרטר חריף

דג אמנון מטוגן במחבת עם רוטב טרטר חריף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל אמנון מטוגן פאן עם רוטב טרטר חריף. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 304 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו פילה אמנון, מיונז, צלפים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 29 דקות. מתכונים דומים: טאנגי פאן מטוגן אמנון, רוטב טרטר חריף במיוחד, ו עוגות סרטנים ברוטב טרטר חריף.

הוראות

1
שלב הראשון 11 מרכיבים בקערה קטנה; כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים קמח והבא 3 מרכיבים במנה רדודה. לדלות פילה בתערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
3
מחממים 1 1/2 כפיות שמן במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
להוסיף 2 פילה; לבשל 4 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. חזור על הנוהל עם שאריות שמן ופילה.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
5
מגישים דגים עם רוטב טרטר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
6
מקשטים עם עירית טרי פרוסות לימון,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עירית טרייהעירית טרייה
קליפות מלימוןקליפות מלימון
7
הערה: חמוץ שמיר התינוק תחליף עבור cornichons, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
GherkinsGherkins

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, קצוץ גסצלפים, קצוץ גס2(חוֹרֶף)cornichons קצוץ (כ 4 חמוצים)cornichons קצוץ (כ 4 חמוצים)11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא שומן רגיליוגורט ללא שומן רגיל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרוס דק עירית טרייהפרוס דק עירית טרייה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,תיבול איטלקי מיובשתיבול איטלקי מיובש2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומן (כגון הלמן)מיונז דל שומן (כגון הלמן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנוןפילה אמנון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.