קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות29
דיאטותפסקאטרית
מגזין

דג לבן מטוגן במחבת עם קרום פולנטה וכתום

דג לבן מטוגן במחבת עם קרום פולנטה וכתום
אם ברצונך להוסיף עוד pescatarian מתכונים לאוסף שלך, דג לבן מטוגן במחבת עם קרום פולנטה וכתום עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 206 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 17 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. אם יש לך ביצה, חמאה, עלי קורנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 85%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: פורל מטוגן במחבת עם קרום פולנטה-spice, פולנטה מטוגנת במחבת, ו אגם לשולחן: פאן דג מטוגן במחבת.

הוראות

1
מערבבים את הקמח, פולנטה, גרידה כתומה וקורנית עלים יחד עם כמה תיבול. טובלים את הפילה בביצה המוכה ואז מגלגלים בתערובת הפולנטה למעיל. הדג יכול להיות מקורר במשך כמה שעות לפני שאתה מוכן לבשל.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
גרידה כתומהגרידה כתומה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
פולנטהפולנטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
(קיבלר)(קיבלר)
2
מחממים את החמאה ושמן הזית במחבת גדולה עד הקצפה, מוסיפים את הפילה ומורידים את החום. מבשלים 3 דקות בכל צד. בינתיים, לנבול את התרד במחבת גדולה, לנקז את המים העודפים, עונה ולחלק בין 4 צלחות.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים עם פילה דגים על גבי.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים לבנים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.