קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

דלעת חמאה מזוגגת מייפל

דלעת חמאה מזוגגת מייפל
מייפל דלורית מזוגגת יכול להיות רק הר ד ' אובר אתה מחפש. מנה אחת מכילה 174 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 33 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם דלעת חמאה, רום, אגוז מוסקט טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 90%. ציון זה מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק דלעת חמאה קלוי עם בננות מזוגגות מייפל, דלעת חמאה מזוגגת, ו דלעת חמאת מייפל.

הוראות

1
שלב בסיר דלעת חמאה, מים, סירופ מייפל, רום ואגוז מוסקט; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהדלעת רכה, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סכין קילוףסכין קילוף
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
דבש הדריםדבש הדרים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוציאים דלעת חמאה מהסיר בעזרת כף מחוררת ומעבירים לכלי הגשה, תוך שמירת נוזלים בסיר. המשך נוזל רותח עד שהוא מופחת ומסמיך, 5 עד 10 דקות; יוצקים מעל דלעת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשות, או דובדבנים מיובשים קצוצים, או תערובת של שניהםחמוציות מיובשות, או דובדבנים מיובשים קצוצים, או תערובת של שניהם
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ויוה דיווה מוסקטו קולדה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.