קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

דקר דניאלס

דקר דניאלס
גרופר דניאלס הוא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 2117 קלוריות, 118 גרם חלבון ו 158 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך נקניק אנדויל, עגבניות, גבינת גאודה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. נסו דקר אפוי עם פטריות בר: דקר אל Forno קון Funghi Trifolati, רוטב ג'ק דניאלס של יום שישי, ו עוף ברביקיו בסגנון ג'ק דניאלס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.