קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות26
מגזין

ה-Unrouladen Rouladen לאחד או שניים

ה-Unrouladen Rouladen לאחד או שניים
Rouladen Unrouladen לאחד או שניים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 773 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 1 . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם פטריות, בצל, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. זה מובא לך על ידי Food.com נסו Rouladen, בשר rouladen, ו בשר Rouladen (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.