קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות56
מגזין

האדוק אפוי

האדוק אפוי
האדוק אפוי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1702 קלוריות, 188 גרם חלבון ו 90 גרם שומן. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך לימונים, סוכר, שמיר עשב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. עם כפית ציון של 81% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: האדוק אפוי, האדוק אפוי, ו בקלה אפויה פשוטה (או האדוק).

הוראות

1
מקום פילה ב15-in משומן. אקס-10-אין. אקס-1-אין. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
מפזרים שמיר. סדר פרוסות לימון על פילה. מכסים ואופים ב 350 מעלות F במשך 30 דקות או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג. בקערה קטנה, לשלב את החומרים רוטב טרטר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
קליפות מלימוןקליפות מלימון
שמירשמיר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
מגישים עם דגים.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

האדוק ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.