קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות33
מגזין

האתגר העיקרי: כרוב ירוק דרומי מתובל עם לחם תירס מייפל מתוק

האתגר העיקרי: כרוב ירוק דרומי מתובל עם לחם תירס מייפל מתוק
האתגר העיקרי: כרוב ירוק דרומי מתובל עם לחם תירס מייפל מתוק הוא מתכון דרומי המגיש 8. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 442 קלוריות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים ממש אהבו את המנה הזו. אם יש לכם בצל, קמח תירס, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : האתגר העיקרי: כרוב ירוק דרומי מתובל עם לחם תירס מייפל מתוק, כרוב ירוק דרומי מתובל, ו ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, כרוב ירוק, חרדל).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את חתיכות חזיר וחום משני הצדדים, על 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל, חותכים צדדים למטה, וחומים, על 5 עד 6 דקות. מערבבים במרק העוף. מתבלים עם פתיתי צ ' ילי, מלח, חומץ ואבקת שום. מביאים לרתיחה, ואז להנמיך את החום לרתיחה. התאם תיבול, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הירקות ואת שיני שום, מערבבים לשלב ולכסות. מבשלים עד ירקות רכים, כ 35 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את חצאי הבצל, שיני שום, חתיכות חזיר, למצגת טובה יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את הירוקים לקערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים את התנור ל 375 מעלות F. מעיל 8 על ידי 8 אינץ תבנית אפייה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
8
בקערה גדולה, לטאטא יחד את כל החומרים למעט החמאה ויוצקים לתוך המחבת.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים במשך 18 עד 20 דקות, עד לחם התירס הוא חום זהוב קלות.
מרכיבים שתצטרך
10
לאחר אפוי, להסיר מהתנור ומברשת עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב ירוק טרי, שטף, גבעולים הוסרו וקצוץ גסכרוב ירוק טרי, שטף, גבעולים הוסרו וקצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה6ציפורןשמן קנולה לטיגון בשמן עמוקשמן קנולה לטיגון בשמן עמוק1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן2(חוֹרֶף)חבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט1בצל, חצויבצל, חצוי11 קילו קישואים,פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים11 קילו קישואים,2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר מעושן (פרוס עבה) או כנפיים טורקיהבשר חזיר מעושן (פרוס עבה) או כנפיים טורקיה2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.