קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

הליבוט עם עגבניות מיובשות-בזיליקום פסטו

הליבוט עם עגבניות מיובשות-בזיליקום פסטו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל הליבוט עם עגבניות בזיליקום יבש פסטו. מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. לך לחנות ותביא פסטו עגבניות-בזיליקום, מלח, פילה הליבוט, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 80%. נסו עגבניות מיובשות ובזיליקום פסטו, Brioche ו Pesto Crusted הליבוט עם כובעי פורטובלו, ברוקולי, שומר מוקרם ועגבניות מיובשות Beurre Blanc, ו בזיליקום ועגבניות מיובשות פסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים קרש במים כדי לכסות 1 שעה; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2
מניחים פילה על קרש; מפזרים באופן שווה עם מלח ופלפל. מעיל כל פילה עם פסטו עגבניות-בזיליקום מיובש.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
בזיליקום פסטובזיליקום פסטו
3
מניחים קרש על מתלה גריל.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל חום בינוני-גבוה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
15 דקות או עד פתיתי דגים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.