קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות70
מגזין

הליבוט עם רוטב עגבניות טרי

הליבוט עם רוטב עגבניות טרי
הליבוט עם רוטב עגבניות טרי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת המתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 408 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מלח, שמן זית כתית מעולה, בזיליקום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. מתכונים דומים: הליבוט בגריל עם סלסה עגבנייה טרייה, מרק עגבניות צלוי עם הליבוט ופסטה טרייה, ו הליבוט קלוי ברוטב עשבי תיבול טריים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.