קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

המבורגר טונה מצופה גבינה

המבורגר טונה מצופה גבינה
המבורגר טונה מצופה גבינה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 357 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מיונז, land o deli american cheese, לחמניות המבורגר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. נסו תבשיל טונה מצופה גבינה, כרוב כבוש עם המבורגרים, ו קל גבינה עקף המבורגרים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מקור יין נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.