קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

המבורגרים Bluegrass עם צ'או תירס קלוי מתוק-צ' או ומרח חזיר כפרי

המבורגרים Bluegrass עם צ'או תירס קלוי מתוק-צ' או ומרח חזיר כפרי
מתכון המבורגרים Bluegrass עם מתוק קלוי תירס צ'או-צ' או ומרח חזיר כפרי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 55 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה זו מכילה כ 40 גרם חלבון 74 גרם של שומן, וסך הכל 1062 קלוריות. אם יש לכם חומץ תפוחים, חרדל, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: המבורגרים Bluegrass עם צ'או תירס קלוי מתוק-צ' או ומרח חזיר כפרי, קציצות חזיר קראנץ 'מתוק עם צ' או-צ'או ותפוחי אדמה מתוקים, ו איך לבשל יאקי-צ'או, הכלאה בין יאקיסובן וצ' או מיין.

הוראות

1
הכן אש בינונית-חמה בגריל פחם או מחממים מראש גריל גז לחום בינוני-גבוה.
2
כדי להכין צ ' או תירס קלוי, לשפשף את האוזניים shucked של תירס עם שמן זית. שים על הגריל ומבשל, פונה לעתים קרובות, עד התירס הוא חרוך מעט עדיין פריך, על 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מחום ללוח חיתוך מגניב. בינתיים, לשלב את החומץ, מים, דורה, סוכר, חרדל יבש, זרעי סלרי, כורכום בסיר בינוני ולהגדיר את המחבת על הגריל. להביא לרתיחה להמיס סוכר.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים את הגרעינים את אוזני התירס ומוסיפים לקערה עם פלפל ירוק קצוץ, פלפל אדום, בצל אדום וסלרי.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את תערובת חומץ ותבלינים על הירקות, ומתבלים במלח. שים בצד את המלפפון החמוץ.
מרכיבים שתצטרך
6
כדי להכין סלט חזיר כפרי, מערבבים את הנקניק, גבינת שמנת, בצל ירוק, מלח, פלפל ורוטב חם בקערה ומערבבים עם כף עץ כדי לשלב. לחלופין, כל החומרים ניתן לשים לתוך הקערה של מיקסר חשמלי עומד בשילוב בעדינות באמצעות מצורף ההנעה.
מרכיבים שתצטרך
7
כדי להפוך את הקציצות, לשלב את צ ' אק הקרקע, רוטב ווסטרשייר, מלח שום, ופלפל בקערה. מחלקים תערובת ל 6 מנות וליצור בעדינות לקציצות.
מרכיבים שתצטרך
8
מברישים את מתלה הגריל בשמן צמחי. מסדרים את הקציצות על הגריל ומבשלים, פונה פעם אחת, כ 5 עד 7 דקות לכל צד עבור בינוני, או עד doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
9
מורחים את הצד לחתוך של כל לחמניה חצי עם 1/2 כף חמאה וגריל 1 עד 2 דקות, עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
10
כדי להרכיב, להפיץ את המחצית התחתונה של כל לחמניה עם מנה נדיבה של סלט חזיר. למעלה כל אחד עם 2 עלי חסה סינר והמבורגר. באמצעות כפית מחוררת, לנקז כף של צ 'או צ' או ולשים על גבי הקציצות. לכסות עם צמרות לחמניה וליהנות!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם12עלי חסה ביבעלי חסה ביב1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1מעקבסלרי, טחוןסלרי, טחון2(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר כפרי קצוץחזיר כפרי קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש3אוזניים תירס צהוב, shuckedאוזניים תירס צהוב, shucked2(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק קרקעצ'אק קרקע6לחמניות המבורגר באיכות טובהלחמניות המבורגר באיכות טובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות1בצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6(חוֹרֶף)חמאה מומלחת, מתרככתחמאה מומלחת, מתרככת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסורגוםסורגום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,כורכוםכורכום6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי, להבריש על מתלה גרילשמן צמחי, להבריש על מתלה גריל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר