קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

העוגה האהובה של סנטה

העוגה האהובה של סנטה
העוגה האהובה של סנטה לוקח מסביב 2 שעות ו -10 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 10 מנות עם 928 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן כל אחד. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לכם חלב חמאה, חומץ תפוחים, שמן צמחי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מעולה מרהיב ציון של 19%. מתכונים דומים: עוגיות תערובת העוגה האהובות של סנטה, העוגיות האהובות על סנטה, ו עוגיות חג המולד האהובות על סנטה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). גריז וקמח שלוש 9 אינץ עגול עוגת מחבתות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה שלבו תערובת עוגה לבנה, 3 חלבוני ביצה, 1 1/3 כוסות חלב חמאה ו -2 כפות שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגה לבנהתערובת עוגה לבנה
שמן צמחישמן צמחי
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים עם מערבל חשמלי במשך 2 דקות במהירות גבוהה. בקערה נפרדת שלבו תערובת עוגה צהובה, 1/2 כוס חלב חמאה, 1 ביצה, קקאו, צבע מאכל אדום וחומץ. השתמש במיקסר חשמלי כדי לנצח במשך 2 דקות במהירות גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
תערובת עוגה צהובהתערובת עוגה צהובה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חומץחומץ
אבקת קקאואבקת קקאו
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
כף בלילה לבנה לסירוגין עם בלילה אדומה לתוך תבניות העוגה המוכנות. מערבולת הבלילה בעדינות עם סכין כדי ליצור אפקט שיש.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
5
אופים בתנור שחומם מראש למשך 22 עד 25 דקות, או עד שקטוף עץ המוחדר למרכזים יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מניחים להתקרר במחבתות לפחות 10 דקות לפני שמסתובבים על רשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
7
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת ומרגרינה לתערובת אחידה. מערבבים בהדרגה סוכר עד להטמעה וחלק. מערבבים פנימה תמצית מנטה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית מנטהתמצית מנטה
גבינת שמנתגבינת שמנת
מרגרינהמרגרינה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מורחים גבינת שמנת מנטה בין שכבות, ועל גבי הצדדים של העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
מנטהמנטה
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-320 דולר לבקבוק.
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא,עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, לא גמישים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין.עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר נבחרים הגדלים במיקרו אקלים המשובח ביותר בשמפניה. שרדונה נקטף מגרנד קרו של סי קאסטה דה בלאנס ופינו נואר מגיע מגרנד קרוס של מונטיין דה ריימס וקצה של ואל טוסה דה לה מרן.לאחר הקציר, ענבים נלחצים מיד בבתי העיתונות בכרמים. לחיצה ראשונה היא רק מיץ המשמש יין זה. התערובת היא לאחר התספוגה הראשונית, הקובוטה הסופית משלימה את התספוגה המשנית בבקבוק במרתפים הקרים של טייטינגר.על סבסטיולו סלגדוסבסטיולו סלגאדו נולד בשנת 1944 באיימור סקלס, ברזיל. הוא גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, והוא התלהב מהעולם הטבעי שסביבו, מהטיולים ביער, מביטים מהגבעות ומקשיבים לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, החליט סבסטופולו לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. תצלומיו של סבסטיולו סלגאדו מבטאים טרגדיות אנושיות וסביבתיות, וית ' תמיד מצליחה למצוא יופי יוצא דופן, ובכך מציעה ניצוץ של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של כדור הארץ, ומדגישה את מה שלא השתנה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה הכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.