קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח מפוצץ חיטה

קינוח מפוצץ חיטה
קינוח מפוצץ חיטה דורש כ -10 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת $1.29 למנה , אתה מקבל קינוח שמגיש 3. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -17 גרם חלבון , 32 גרם שומן , ובסך הכל 1073 קלוריות . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם חיטה פצועה, סוכר, הל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . עם ציון של 41% , המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: לחם מחיטה מלאה דבש: חיטה סדוקה , לחם חיטה סדוק וקשרי חיטה סדוקים .

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

קינוח עובד ממש טוב עם קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל שילוב יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. ה-NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה וטעימה.