קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

הפאן קלוי הליבוט עם קלבדוס ורוטב חזיר-חמאה סראנו

הפאן קלוי הליבוט עם קלבדוס ורוטב חזיר-חמאה סראנו
הפאן קלוי הליבוט עם קלבדוס ורוטב חזיר-חמאה סראנו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 45 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 719 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. . גשו לסופר וקנו מלח כשר ופלפל סדוק, צנוברים, צימוקים זהובים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בצימוקים זהובים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוח מתפורר עם צימוקים זהובים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. , שהוא מוצק. נסו הליבוט קלוי במחבת עם רוטב עגבניות-חמאה, ירך חזיר צלוי עם רוטב קרם קלבדוס, ו עוף עם עגבניות צלויות עשבי תיבול ורוטב מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים שמן קנולה במחבת גדולה, אטומה מעל חום גבוה עד שהוא מתחיל לעשן. עונה הליבוט לטעום עם מלח ופלפל. לדלות בקמח, ולנער את העודף. לצרוב את הליבוט עד חום זהוב משני הצדדים, על 1 דקה לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן קנולהשמן קנולה
הליבוטהליבוט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים עודפי שמן ממחבת, ואז במקום לתנור שחומם מראש, ואופים עד flakey, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
4
כאשר מבושל, להסיר דגים ממחבת, ולשמור על חם. ממיסים 2 כפות חמאה במחבת, מערבבים בצלצלים, ומבשלים מעל חום בינוני עד שהם הופכים שקופים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את החזיר, צימוקים סחוטים, צלפים וצנוברים; ממשיכים לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
צימוקיםצימוקים
צלפיםצלפים
חםחם
6
יוצקים קלבדוס, ומבשלים עד מופחת בחצי.
מרכיבים שתצטרך
CalvadosCalvados
7
מוסיפים את ציר העוף, מגבירים את החום לגבוה ומרתיחים עד ש-1/4 מהמניה מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
8
הסר את המחבת מן החום, במהירות לטאטא 1/2 כוס חמאה עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
9
לטאטא את הפטרוזיליה ואת הקורנית; העונה לפי הטעם עם מלח. כדי לשרת, לארגן הליבוט על צלחת מנה מחוממת או צלחות בודדות, לשפוך את הרוטב overtop.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלבדוס (ברנדי תפוחים)קלבדוס (ברנדי תפוחים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה למחבת טיגוןשמן קנולה למחבת טיגון2(חוֹרֶף)צלפים, שטפו וטפחו יבשצלפים, שטפו וטפחו יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה לדלותקמח לכל מטרה לדלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי טחוןטימין טרי טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלרכך צימוקים מתוקים מים חמיםלרכך צימוקים מתוקים מים חמים794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוטפילה הליבוט4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל סדוק טרי לפי הטעםמלח כשר ופלפל סדוק טרי לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר לפי הטעםמלח כשר לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים, קלויים קלותצנוברים, קלויים קלות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס עבה ספרדית סראנו חזיר (או prosciutto) לחתוך לקוביות 1/4 אינץפרוס עבה ספרדית סראנו חזיר (או prosciutto) לחתוך לקוביות 1/4 אינץ2שאלוט, טחוןשאלוט, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה קרה ללא מלח, חתוכה לחתיכותחמאה קרה ללא מלח, חתוכה לחתיכות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.