קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות14
מגזין

הצלעות המתוקות של אריקה

הצלעות המתוקות של אריקה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל הצלעות המתוקות של אריקה. מנה אחת מכילה 603 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו מלאי בשר, משמשים, פורט ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב התאריכים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז עם תאריכים כקינוח. נסו צלעות קצרות חמוצות ומתוקות, צלעות קצרות מתובלות ומתוקות, ו Smoky-צלעות בשר בקר מנגל מתוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות בשר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.