קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

השרימפס בגריל של גייל

השרימפס בגריל של גייל
השרימפס בגריל של גייל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי עבור יום העצמאות. מתכון זה של Allrecipes יש 16 אוהדים. לך לחנות ותביא בירה, שום, שרימפס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: פנקייק החמאה של גייל גאנד, בצק העוגיות של גייל גאנד, ו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש.

הוראות

1
לטאטא את הבירה והשום יחד בקערה, לזרוק את השרימפס, ואז לשפוך את הכל לתוך שקית פלסטיק resealable. לסחוט אוויר עודף, ולאטום את התיק.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שרימפסשרימפס
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מניחים את התיק לתוך קערה כדי לתפוס כל הדלפות, ואז להשרות במקרר לפחות 2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים מחבת ברזל יצוק על חום בינוני גבוה עד שהוא מתחיל לעשן.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
4
הסר את השרימפס ממרינדה, ולנער את עודף. זרוק את המרינדה הנותרת. מבשלים את השרימפס עד שהקונכיות הופכות לורודות והן כבר לא שקופות למחצה במרכז, בערך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.