קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

וופל בסיסי

וופל בסיסי
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, וופל בסיסי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 328 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. זה עובד הכי טוב כארוחת בוקר, ונעשה בערך 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם אבקת אפייה, חמאה, חלב חמאה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 39%. הציון הזה לא כל כך אדיר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם וופל בסיסי, וופל בסיסי, ו ופל:: ופל תפוח קרמל מלוח.

הוראות

1
מחממים ברזל וופל לפי הוראות היצרן.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
2
בקערה בינונית מקציפים יחד את הקמחים, הסודה, אבקת האפייה, המלח והסוכר. בקערה אחרת מקציפים יחד ביצים וחמאה מומסת, ולאחר מכן מוסיפים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את החומרים הרטובים לייבוש ומערבבים עד לאיחוד. אפשר לנוח 5 דקות.
4
מצקת את הכמות המומלצת של בלילת הוופל על המגהץ בהתאם להמלצות היצרן. סוגרים את החלק העליון של הברזל ומבשלים עד שהוופל מזהיב משני הצדדים ומוסר בקלות מהברזל.
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
5
מגישים מיד או לשמור על חום בתנור 200 מעלות עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. אתה יכול לנסות וינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
דורקהיימר הוכבן קבינט ריזלינג הוא יין עשיר ומחניק. יש השערה קלה של בוטריטיס, וכמה טאנינים נובי, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת המשרד