קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

זוטות דובדבן מושלגות

זוטות דובדבן מושלגות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו זוטות דובדבן מושלגות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 902 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, חלב, מילוי פאי דובדבנים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 24%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: פרט דובדבן אוכמניות זוטות, עוגיות פקאן מושלגות, ו כדורי לימון מושלגים.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת וסוכר עד לקבלת תערובת תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים חלב; מקציפים לתערובת אחידה. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף וקוביות עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
חלבחלב
3
מעבירים למנות הגשה אישיות.
4
שלב מילוי פאי ותמצית שקדים; כף מעל תערובת העוגה. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
מילוי פאימילוי פאי

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לזוטות. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות טרה ד ' אורו הביתה כרם זינפנדל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-23 דולר לבקבוק.
טרה ד ' אורו כרם ביתי זינפנדל
טרה ד ' אורו כרם ביתי זינפנדל
לכרם הביתי זינפנדל משנת 2008 יש אף דקדנטי, עשיר בפטל, קינמון,דומדמניות מפולפלות ותבלינים. פירות בשלים וטעמים מתובלים יפה להתיישב לתוך רך, עדין, משיטנינים. העושר של היין הזה מאזן להפליא ברווז, ארנב קלוי או עוף ציד עם ירקות בגריל.