קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

זיגוג קינמון-לחם תה צימוקים

זיגוג קינמון-לחם תה צימוקים
לחם קינמון וצימוקים תה עשוי להיות מה שאתה מחפש. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה 172 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך חלב, זרעי פשתן טחונים, סוכר מגורען, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: צימוקים מזוגגים-עוגיות קינמון, לחם מאפין אנגלי צימוקים קינמון עם חמאת סוכר קינמון, ו עוגיות קינמון וצימוקים-Drop Biscuits.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין לחם, לכסות צימוקים עם 2 כוסות מים חמים בקערה בינונית; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
לחםלחם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
ניקוז.
4
מערבבים את חלב החמאה ואת 5 המרכיבים הבאים (דרך ביצה לבן) בקערה גדולה; מערבבים עם מקצף עד מעורבב היטב. מערבבים בצימוקים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
צימוקיםצימוקים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
כפית קמח קלות לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
6
מערבבים את הקמח ואת 6 המרכיבים הבאים (דרך אגוז מוסקט), תוך ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מוסיף תערובת קמח לתערובת חלב חמאה, ערבוב רק עד לח. הבלילה כפית לתוך מחבת כיכר 4 אינץ 8 x 4 מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
8
אופים ב 350 במשך 45 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת 10 דקות על מתלה תיל; להסיר מחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
9
כדי להכין זיגוג, לשלב אבקת סוכר, 1% חלב, ומיץ, ערבוב עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
1 אחוז חלב1 אחוז חלב
זיגוגזיגוג
מיץמיץ
10
טפטוף זיגוג שווה על לחם; מיד מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
לחםלחם
זיגוגזיגוג

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים2(חוֹרֶף)שקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים2(יכול להיות או להרחיק)Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדול(קיבלר)(קיבלר)1גדוללבן ביצהלבן ביצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן191אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קמח לכל מטרה (אודות1/2 כוסות קמח לכל מטרה (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(יכול להיות או להרחיק)1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים