קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות12
מגזין

חביתה בננה

חביתה בננה
חביתה בננאן היא מנה עיקרית שמגישה 1. מנה אחת מכילה 306 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם יוגורט יווני, פירות יער, ביצים טריות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל דיאטה. עם כפית ציון 38%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: חביתת סלמון מעושן עם רוטב סויה מתוק וסריראצ'ה ואיך אוכלים חביתה לארוחת ערב, חביתת עגבניות, איך מכינים חביתת עגבניות / חביתת ירקות, ו חביתת עגבניות, איך מכינים חביתת עגבניות / חביתת ירקות.

יין מומלץ: יין מבעבע

חביתה בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. הבודגאס נברן דמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.