קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

חולדות Rouladen

חולדות Rouladen
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אירופיים, אז תנו הזדמנות ל Rouladen חולדות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 172 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. אם יש לך חרדל, מים, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. המתכון הזה מ Allrecipes יש 7 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. עם כפית ציון של 59% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: ליל כל הקדושים חולדות אפויות בדם, חולדות עקובות מדם ועצמות (קציץ בשר ומקלות לחם), ו Rouladen.

הוראות

1
פרושים בשר, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מורחיםמורחים
בשרבשר
2
מורחים שכבה אחת של חרדל על הבשר, ושכבה אחת של בצל קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
מורחיםמורחים
בצלבצל
בשרבשר
3
מגלגלים בשר על עלה כרוב. השתמש חוט או קיסם כדי להחזיק את הגליל יחד.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
בשרבשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
4
ממיסים חמאה או מרגרינה בסיר בגודל בינוני, מטגנים לחמניות כרוב על חום בינוני עד חום.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
כרובכרוב
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
הוסף 2 כוסות מים, ולתת להתבשל במשך 35 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים

יין מומלץ: ריזלינג, Dornfelder

ריזלינג ודורנפלדר הם הבחירה הראשונה שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.