קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

חומוס

חומוס
חומוס עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 189 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המזרח תיכונית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. 35 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חומוס, שיני שום, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט עוף בגריל עם רוטב חומוס-סלסה, כיצד להפוך חומוס תוצרת בית חלק במיוחד ... או חלומות החומוס עשויים), ו החומוס הטוב ביותר : חומוס דלעת עם קינמון" סוכר "טורטילה צ' יפס {חיטה מלאה, דל שומן, צמחוני + סופר פשוט} (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים הכל מלבד הפטרוזיליה במעבד מזון ולהתחיל לעבד; להוסיף את חומוס נוזל או מים לפי הצורך כדי לאפשר את המכונה לייצר מחית חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
פטרוזיליהפטרוזיליה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
לטעום ולהתאים את התיבול (לעתים קרובות אני מוצא שאני אוהב להוסיף הרבה יותר מיץ לימון).
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
3
מגישים, מטפטפים בשמן זית ומפזרים קצת יותר כמון או פפריקה וקצת פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
כמוןכמון
4
והרב מכר הקלאסי איך לבשל הכל, שמכר יותר ממיליון עותקים. הוא גם המחבר, עם ז 'אן ז' ורז 'וונגריכטן, פשוט עד מרהיב וז' אן ז 'ורז': בישול בבית עם שף ארבעה כוכבים. מר ביטמן הוא סופר פורה, מופיע לעתים קרובות ברדיו ובטלוויזיה, והוא המארח של המתכונים הטובים ביותר בעולם, סדרה בת 13 חלקים בטלוויזיה ציבורית. הוא גר בניו יורק ובקונטיקט.