קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות11
ציון בריאות20
מגזין

חומוס ופפדיו

חומוס ופפדיו
המתכון חומוס + פלפלים Peppadew יכול לספק את השתוקקות המזרח התיכון שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 11 מנות. עם 54 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מקשטים: עלי פטרוזיליה שטוחים, חומוס, פלפלים פלפלים זהובים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה עובד טוב כמו מתאבן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו פלפלים ממולאים בטונה Peppadew, פלפלים ממולאים בטונה PEPPADEW, ו מקרוני צ'דר Stovetop וגבינה עם פלפל Peppadew (מתכונים דומים).

הוראות

1
מלאו שקית ניילון כבדה עם רוכסן למעלה עם חומוס. חותכים את 1 פינת התיק; צינור 2 כפיות חומוס לתוך כל אחד 22 פלפל מתוק זהוב peppadew.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חריףפלפל חריף
פרוסות סלמי דקותפרוסות סלמי דקות
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
ציוד שתשתמש בו
1/4 פאונד פרוס דק מעדניה הודו מעושן1/4 פאונד פרוס דק מעדניה הודו מעושן
2
מקשטים כל אחד עם עלי פטרוזיליה שטוחים טריים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה דף שטוח טריפטרוזיליה דף שטוח טרי

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ רוזה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
תערובת פינו נואר נוצצת עם ערך רב מיצרני Ca ' Furlan Prosecco! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורד. עגול וקרם על החיך, עם בועות מרעננות פריך וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% Glera, 16% פינו נואר