קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חומוס חריף עם Raita

חומוס חריף עם Raita
המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לכם שמן canolan, רסק עגבניות, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן. , שהוא מוצק. נסו סמוסה בריח כמון עם נענע רייטה, Chickpea Raita, ו סמוסה בקר חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין סמוסה, מחממים שמן במחבת מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף גזר; לבשל 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
3
להוסיף 1/2 בצל כוס, זנגביל ושום; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
4
מוסיפים רסק עגבניות ו 5 מרכיבים הבאים (דרך פלפל שחור); לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
רסק עגבניותרסק עגבניות
5
להוסיף אפונה, מים, חומוס; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
מיםמים
אפונהאפונה
6
הסר מהחום; מערבבים בכוסברה ומיץ. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מיץמיץ
7
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מניחים 1 סדין פילו על משטח עבודה גדול (לכסות את הבצק שנותר כדי לשמור על ייבוש); מעיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
9
מניחים עוד גיליון פילו על פילו מצופה; מעיל עם ספריי בישול. מקפלים גיליונות שכבות בחצי לאורכו. כף 2 כפות מילוי על הקצה התחתון של מלבן, משאיר גבול 1 אינץ'. מקפלים בפינה התחתונה על תערובת, ויוצרים משולש; לשמור מתקפל קדימה ואחורה לתוך משולש לסוף פס פילו. טאק קצוות תחת; מקום בצד התפר למטה על גיליון אפייה מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
10
מברשת עם חמאה מומסת. חזור על ההליך עם הנותרים 22 פילו גיליונות, ספריי בישול, מילוי, חמאה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מאפה פילומאפה פילו
חמאהחמאה
11
אופים ב 400 במשך 10 דקות או עד פריך וזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
כדי להפוך את raita, לשלב יוגורט ושאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
RaitaRaita
13
מגישים עם samosas.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,זרעי חרדל חוםזרעי חרדל חום2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוטחומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוט2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ זרע קלוף מלפפוןקצוץ זרע קלוף מלפפון2(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק2(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני דל שומןיוגורט יווני דל שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואה, מופשרתאפונה ירוקה קפואה, מופשרת24גיליונות24 (14 x 9 אינץ') גיליונות בצק פילו קפוא, מופשר24 (14 x 9 אינץ') גיליונות בצק פילו קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. כרם היין Chenin Blanc פארק היורה Birichino עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.