קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

חומוס מתובל דל שומן מהיר

חומוס מתובל דל שומן מהיר
המתכון ניתן להכין חומוס מתובל דל שומן מהיר תוך כ-25 דקות. מנה אחת מכילה 147 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של מזון מזרחי. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מים, אבקת צ'ילי, טחינה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 84%, וזה מדהים. מתכונים דומים: החומוס הטוב ביותר : חומוס דלעת עם קינמון "סוכר" טורטיה צ'יפס {חיטה מלאה, דל שומן, צמחוני + סופר פשוט}, חומוס (דל שומן), ו חומוס דל שומן.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

חומוס עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר