קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

חומוס עם תרד

חומוס עם תרד
חומוס עם תרד עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 285 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לך לחנות ותביא חזיר, מעט חומץ שרי, זרעי כמון, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: חומוס עם תרד, תרד & חומוס, ו תרד עם חומוס.

הוראות

1
לקטוף על החומוס, להשליך כל אפונה misshapen או חצץ, לשטוף היטב, ולספוג לילה במים כדי לכסות. למחרת, לנקז את החומוס ולשים אותם בסיר עם מים כדי לכסות על ידי 2 אינץ'. לקשור יחד 4 של שיני שום, את הבצל, ואת עלה דפנה בחתיכה של cheesecloth ולהוסיף את השקיק למחבת.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
חומוסחומוס
עלי דפנהעלי דפנה
בצלבצל
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
הוסף את שוק החזיר האופציונלי רק אם אתה לא יהיה הוספת בקלה מלח מאוחר יותר, ולאחר מכן להביא לרתיחה מעל חום גבוה. להפחית את החום נמוך ומבשלים שנחשף, הוספת 2 כפיות מלח (פחות אם באמצעות hock החזיר) לאחר 10 הדקות הראשונות של בישול, עד החומוס הם במכרז, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
חבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
בקלה מלחבקלה מלח
מלחמלח
3
הסר את המחבת מהחום, והסר את השקיק מהמחבת. תשאיר את החומוס בנוזל הבישול שלהם. זרוק את עצם החזיר. להתיר את השקיק, להשליך את עלה המפרץ, ושמור את השום והבצל.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
עלי דפנהעלי דפנה
עצם חזירעצם חזיר
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים את התרד בסיר עם מים רק שטיפה נצמדים לעלים שלה ומבשלים מעל חום בינוני, ערבוב והופך כל הזמן עם מלקחיים, עד נבול, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מלקחייםמלקחיים
5
מסננים היטב מסננת, לחיצה עם החלק האחורי של כף. אם העלים נראים תלותיים או גדולים מדי, אתה יכול לחתוך אותם קצת יותר. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
6
מחממים את השמן במחבת קטנה מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים את הלחם ואת 3 שיני שום לא מבושלות הנותרים ומטגנים, פונה לפי הצורך, עד הזהב, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
לחםלחם
8
העברה לבלנדר או מעבד קטן, להוסיף את הזעפרן, ואת הדופק עד ריסוק.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
9
מוסיף את הבצל ושום שמורות חומוס, כמון, פפריקה, ו 1 כוס של חומוס בישול נוזלי פירה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
פפריקהפפריקה
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
10
מוסיפים את פירה ואת התרד לחומוס מבושל יחד עם בקלה מלח או בשר חזיר, לפי אתה משתמש.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
בקלה מלחבקלה מלח
תרדתרד
חםחם
11
מניחים את התערובת על אש נמוכה, מערבבים היטב, ומביאים לרתיחה. אם זה נראה יבש, להוסיף קצת מים לפי הצורך כך התבשיל הוא כף. מתבלים לפי הטעם עם מלח והרבה פלפל. לטעום ולאזן את התיבול עם חומץ.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
חומץחומץ
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
תבשילתבשיל
12
העברה לצלחת הגשה. אם מגישים עם ביצים אופציונליות, למעלה עם ביצים מטוגנות ומגישים חם, או עם ביצים קשות ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
ביצה קשהביצה קשה
ביצהביצה
13
יין
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
14
Spanish: rosé (Valdepeñas, Cigales), Tempranillo / blend (Rioja, La Mancha, Catalonia)Non-Spanish: rosé of Pinot Noir (צרפת, קליפורניה), Cabernet/blend (צ ' ילה, ארגנטינה)
מרכיבים שתצטרך
יין ורדיםיין ורדים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
15
מטאפאס: צלחות קטנות סנסציוניות מספרד על ידי ג ' ויס גולדשטיין. טקסט זכויות יוצרים © 2009 by Joyce Goldstein; food photography © 2009 by Leigh Beisch. Published by Chronicle Books LLC.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1פרוסהלחם כפרי, הקרום הוסרלחם כפרי, הקרום הוסר11 קילו קישואים,זרעי כמון, קלויים במחבת יבשה עד ריחני דק הקרקעזרעי כמון, קלויים במחבת יבשה עד ריחני דק הקרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד (1 כוס נדיבה) חומוס מיובש1/2 פאונד (1 כוס נדיבה) חומוס מיובש4ביצים, מטוגן בצד שמש למעלה, או 2 ביצים קשות, קלופים וקצוצים (אופציונלי)ביצים, מטוגן בצד שמש למעלה, או 2 ביצים קשות, קלופים וקצוצים (אופציונלי)7ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר מבושל קצוץ אם באמצעות hock חזיר או 1/2 כוס אם לא באמצעות הוק (אופציונלי)חזיר מבושל קצוץ אם באמצעות hock חזיר או 1/2 כוס אם לא באמצעות הוק (אופציונלי)1קטןham hock (אופציונלי)ham hock (אופציונלי)2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קלופיםבצל, קלופים1צביטהנדיב של חוטי זעפרן, מחומם ומרוסקנדיב של חוטי זעפרן, מחומם ומרוסק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבקלה מלח מבושל בגסות (אופציונלי)בקלה מלח מבושל בגסות (אופציונלי)1דאשחומץ שרי, לפי הצורךחומץ שרי, לפי הצורך567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)על תרד, גבעולים קשים הוסרו, שטוף, וקצוץ גס (כ 10 כוסות ארוז באופן רופף או 1 פאונד לאחר זמירה)על תרד, גבעולים קשים הוסרו, שטוף, וקצוץ גס (כ 10 כוסות ארוז באופן רופף או 1 פאונד לאחר זמירה)2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מעושנת מתוקהפפריקה מעושנת מתוקה