קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

חומוס קארי

חומוס קארי
חומוס קארי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 575 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. גשו לסופר וקנו מלאי, זרעי כוסברה, גרגירי פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בחלב קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג חלב קוקוס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית נסו חומוס קארי, קארי חומוס אדום, ו קארי החומוס של ויג' (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום חתוכים, בתוספת עלים שלמים קטנים לקישוטעלי בזיליקום חתוכים, בתוספת עלים שלמים קטנים לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוסחלב קוקוס1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קאריאבקת קארי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשוםשום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבשדבש2(חוֹרֶף)שמןשמן1(יכול להיות או להרחיק)פלפלפלפל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה פרוסיםתפוחי אדמה פרוסים2(חוֹרֶף)רוטב סויהרוטב סויה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאימלאי397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץעגבניות קצוץ

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.