קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

חזיר אורז מטוגן

חזיר אורז מטוגן
אורז מטוגן חזיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 338 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. אם יש לכם שמן שומשום, אורז חום, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז החום מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. עם כפית ציון 67% המנה הזאת טובה. נסו ביצה אורז מטוגן עם חזיר, חזיר אורז מטוגן, ו חזיר אורז מטוגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים חזיר, ומערבבים 3 עד 4 דקות או רק עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים גזר והבא 4 מרכיבים; מוקפץ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים אורז מבושל; מוקפץ 2 דקות או עד מחומם היטב. לדחוף תערובת אורז לצדדים של מחבת, ויצרו גם במרכז.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים ביצה למרכז המחבת ומבשלים 30 שניות; מטילים עם תערובת אורז, ומערבבים עד לבישול הביצה. מערבבים ברוטב סויה ומים; מבשלים עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.