קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

חזיר כתף ראג'ה עם קמחי מהיר עלי חסה עם רוטב קוג' וצ'אנג

חזיר כתף ראג'ה עם קמחי מהיר עלי חסה עם רוטב קוג' וצ'אנג
חזיר כתף ראג'ה עם קמחי מהיר עלי חסה עם רוטב קוג' וצ'אנג עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 379 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך שומשום, זנגביל, עלי חסה בוסטון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-40 דקות. וזה די טוב. נסו עוטפת חסה כתף חזיר עם קמחי, כתף חזיר מהירה עם בצל כבוש, ו דגים עטופים עלי בננה עם צ'ילה ראג' ס וקרמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
שים את הכרוב בקערה גדולה, לזרוק עם המלח ולתת לעמוד, לזרוק מדי פעם, על 2 שעות. יש לשטוף את הכרוב היטב, ולאחר מכן לנקז ולסחוט את המים העודפים עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעבירים לקערה גדולה ונקייה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב את השום, סראנו, ג ' ינג ' ר, רוטב דגים, חומץ ו 2 כפות מים במעבד מזון ולעבד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
יוצקים על הכרוב, מוסיפים את הבצל הירוק ואת זרעי שומשום וזורקים לשלב. לכסות ולתת להשרות בטמפרטורת החדר לפחות 1 שעה, ערבוב כמה פעמים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
כרובכרוב
1
לטאטא יחד את הקולה, סויה, חומץ, שמן שומשום, שום, כוסברה ופלפל שחור בתבנית אפייה גדולה עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
שמן שומשוםשמן שומשום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חומץחומץ
שוםשום
קולהקולה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
2
מוסיפים את סטייק החזיר ופונים למעיל. לכסות ולתת להשרות במקרר לפחות 2 שעות ועד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חזירסטייק חזיר
3
לחמם את הגריל גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר את סטייק החזיר מן המרינדה 30 דקות לפני צלייה לקחת את הצינה. גריל סטייק עד חום זהוב, חרוך משני הצדדים, מבושל עד doneness בינוני, ומדחום קריאה מיידית מוכנס למרכז רושם 150 מעלות F, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חזירסטייק חזיר
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
הסר מן הגריל ללוח חיתוך ולתת לנוח, בגסות רופף עם נייר במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
חותכים את הדגן לרצועות דקות. מלא עלי חסה עם חלק מהחזיר, טפטוף של הרוטב העליון עם הקימצ ' י. לארגן על מגש הגשה ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
קמחיקמחי
רוטברוטב
חזירחזיר
1
לטאטא את כל החומרים יחד בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)רוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי1השארחסה בוסטוןחסה בוסטון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קולה סודה (מומלץ: קולה)קולה סודה (מומלץ: קולה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בצפיפותכוסברה טרייה קצוצה בצפיפות1אינץג'ינג'ר טרי, מקולף וקצוץג'ינג'ר טרי, מקולף וקצוץ2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק6ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ8ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2בצל ירוק, חצוי לאורך דק פרוס לרוחבבצל ירוק, חצוי לאורך דק פרוס לרוחב6בצל ירוק, חלק ירוק חיוור ירוק, פרוס דקבצל ירוק, חלק ירוק חיוור ירוק, פרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב קוג'וצ'אנגרוטב קוג'וצ'אנג4ריבס, קצוץ טרי או קפואקמחי מהירקמחי מהיר2(חוֹרֶף)kochujangkochujang4(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב נאפה, חצוי וקרוע דקכרוב נאפה, חצוי וקרוע דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק כתף חזיר, לא יותר מ 3/4 אינץ ' עבה, לא גזוזסטייק כתף חזיר, לא יותר מ 3/4 אינץ ' עבה, לא גזוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז3(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז1או 2 צ'ילי סראנו, קצוץ, תלוי כמה חריף אתה אוהב את זהאו 2 צ'ילי סראנו, קצוץ, תלוי כמה חריף אתה אוהב את זה11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. כרם היין Chenin Blanc פארק היורה Birichino עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.